You are here: Home Grafik zajęć

Grafik zajęć

grafik wrzesien 2017

 

Z racji ograniczonej liczby miejsc na zajęciach prosimy o wcześniejszą rezerwacje miejsca w grupie, mailem bądź telefonicznie.

PILATES zwany inteligentną gimnastyka, to system ćwiczeń budujący siłę mięśni głębokich – centrum, które odpowiadają za stabilizację kręgosłupa i miednicy. Ten holistyczny trening , wykorzystuje oddech do pracy nad równowagą, wzmocnieniem osłabionych grup mięśniowych i rozluźnieniem tych przeciążonych.

PILATES  Basic – poznanie, zrozumienie i zaadaptowanie podstawowych zasad techniki Pilates. Zajęcia budujące świadomość ciała, oddechu oraz wzorce poprawnej postawy.

HATHA Joga to zajęcia bazujące na starożytnym indyjskim systemie praktyk budujących harmonię ciała, umysłu i ducha oraz poczucie jedności tych elementów poprzez ćwiczenia fizyczne – asany, oddechowe – pranajamy oraz medytację. Podczas zajęć koncentrujemy się głównie na fizycznym aspekcie budując równowagę, siłę, elastyczność, wytrzymałość oraz świadomość ciała, a także oddechu. Zajęcia kończą się relaksem przy uzdrawiających dźwiękach gongu.

JOGA REGENERACYJNA to spokojne, bezpieczne, głęboko rozciągające ćwiczenia z użyciem pomocy w postaci poduszek, klocków, drążków itd. Praktyka rozluźniania oraz aktywnego odpoczynku. Te zajęcia to wyjątkowa okazja na wyciszenie, uspokojenie i regenerację całego organizmu. Końcowy, głęboki relaks odbywa się przy uzdrawiających dźwiękach gongu.

JOGA  NIDRA, to technika relaksacji wywodząca się z antycznej tradycji jogi, nazywana popularnie jogicznym snem. Leżąc wygodnie i słuchając głosu prowadzącego uczestnik przenosi się w przestrzeń pomiędzy jawą a śnieniem, doświadczając głębokiej regeneracji oraz rozluźnienia ciała, umysłu i emocji.

Joga dla kobiet w ciąży to zajęcia dla kobiet przygotowujących się do porodu. Zajęcia koncentrują się na pracy z oddechem oraz na wzmocnieniu i rozluźnieniu mięśniami dna miednicy. Ponad to pracujemy w bezpieczny sposób nad siłą nóg i ramion niezbędną dla utrzymania słodkiego ciężaru, w brzuchu podczas ciąży, a następnie na rękach po porodzie. Zajęcia te są również wskazane dla kobiet wracających do formy po porodzie.

ZDROWY KRĘGOSŁUP w jodze,  to zajęcia mające na celu: – odzyskiwanie naturalnych krzywizn kręgosłupa – wzmacnianie mięśni grzbietu, dna miednicy, mięśni brzucha odpowiedzialnych za stabilizację kręgosłupa – niwelowanie napięć nagromadzonych przez siedzący tryb życia, stres. W czasie zajęć szczególny nacisk kładziemy na świadomy oddech, prowadzony do konkretnych, potrzebujących go miejsc. Będziemy wykorzystywać pomoce, wałki, kostki, paski.

VINYASA to bardziej dynamiczna forma jogi wywodząca się z Ashtanga Vinyasa Yoga. Praktyka łączy powitania słońca i asany w synchronizacji z oddechem kładąc nacisk na rytm, tempo i aktywacje układu krążenia. Sesje vinyasy polecane są dla osób, które miały już do czynienia z jogą i znają podstawowe asany.

ASHTANGA – MYSORE – Praktyka samodzielna w tradycji Ashtanga Vinyasa Yoga. Zajęcia przeznaczone dla osób praktykujących Ashtangę samodzielnie i we własnym tempie. Cel: indywidualna praktyka wspomagana korektami nauczyciela.

ASHTANGA – PSP – Pierwsza Seria Prowadzona
Zajęcia przeznaczone dla osób zaznajomionych z Pierwszą Serią Ashtanga Vinyasa Yogi (co najmniej do Navasany). Cel: Pogłębienie praktyki. Utrwalenie zapamiętania kolejności asan. Wyrównanie oddechu i nauka utrzymania właściwego tempa oraz płynności.

Zajęcia ASHTANGA z Ewą Makowską odbywają się tylko w niżej wymionionych dniach:

MYSORE: CZWARTEK 17:30 – 20:30

  • 21 WRZEŚNIA

  • 5, 12 PAŹDZIERNIKA

  • 23, 30 LISTOPADA

ZAJĘCIA DLA POCZĄTKUJĄCYCH (VINYASA): SOBOTA 8:00 – 9:00

  • 16, 23 WRZEŚNIA

  • 7, 14, 28 PAŹDZIERNIKA

  • 25 LISTOPADA

PIERWSZA SERIA PROWADZONA: SOBOTA 9:00 – 10:30

  • 16, 23 WRZEŚNIA

  • 7, 14, 28 PAŹDZIERNIKA

  • 25 LISTOPADA

MYSORE: NIEDZIELA 10:00 – 12:00

  • 17, 24 WRZEŚNIA

  • 8, 29 PAŹDZIERNIKA

  • 26 LISTOPADA