You are here: Home Grafik zajęć

Grafik zajęć

zima 20192020

Z racji ograniczonej liczby miejsc na zajęciach prosimy o wcześniejszą rezerwacje miejsca w grupie, mailem bądź telefonicznie. 

Rezerwacje można odwoływać do 24 h przed rozpoczęciem zajęć, późniejsze odwołania lub brak obecności wiąże się opłaceniem zarezerwowanych zajęć.

PILATES zwany inteligentną gimnastyka, to system ćwiczeń budujący siłę mięśni głębokich – centrum, które odpowiadają za stabilizację kręgosłupa i miednicy. Ten holistyczny trening , wykorzystuje oddech do pracy nad równowagą, wzmocnieniem osłabionych grup mięśniowych i rozluźnieniem tych przeciążonych.

HATHA Joga to zajęcia bazujące na starożytnym indyjskim systemie praktyk budujących harmonię ciała, umysłu i ducha oraz poczucie jedności tych elementów poprzez ćwiczenia fizyczne – asany, oddechowe – pranajamy oraz medytację. Podczas zajęć koncentrujemy się głównie na fizycznym aspekcie budując równowagę, siłę, elastyczność, wytrzymałość oraz świadomość ciała, a także oddechu. Zajęcia kończą się relaksem przy uzdrawiających dźwiękach gongu.

JOGA REGENERACYJNA to spokojne, głęboko rozciągające ćwiczenia z użyciem pomocy w postaci poduszek, klocków, drążków itd. Praktyka rozluźniania oraz aktywnego odpoczynku. Te zajęcia to wyjątkowa okazja na wyciszenie, uspokojenie i regenerację całego organizmu. Końcowy, głęboki relaks odbywa się przy uzdrawiających dźwiękach gongu.

JOGA  NIDRA, to technika relaksacji wywodząca się z antycznej tradycji jogi, nazywana popularnie jogicznym snem. Leżąc wygodnie i słuchając głosu prowadzącego uczestnik przenosi się w przestrzeń pomiędzy jawą a śnieniem, doświadczając głębokiej regeneracji oraz rozluźnienia ciała, umysłu i emocji.

Joga dla kobiet w ciąży to zajęcia dla kobiet przygotowujących się do porodu. Zajęcia koncentrują się na pracy z oddechem oraz na wzmocnieniu i rozluźnieniu mięśniami dna miednicy. Ponad to pracujemy w bezpieczny sposób nad siłą nóg i ramion niezbędną dla utrzymania słodkiego ciężaru, w brzuchu podczas ciąży, a następnie na rękach po porodzie. Zajęcia te są również wskazane dla kobiet wracających do formy po porodzie.

ZDROWY KRĘGOSŁUP w jodze,  to zajęcia mające na celu: – odzyskiwanie naturalnych krzywizn kręgosłupa – wzmacnianie mięśni grzbietu, dna miednicy, mięśni brzucha odpowiedzialnych za stabilizację kręgosłupa – niwelowanie napięć nagromadzonych przez siedzący tryb życia, stres. W czasie zajęć szczególny nacisk kładziemy na świadomy oddech, prowadzony do konkretnych, potrzebujących go miejsc. Będziemy wykorzystywać pomoce, wałki, kostki, paski.

TRE® – Trauma Releasing Exercises – to zajęcia, na których uwalniamy napięcia z ciała, uruchamiamy zablokowane emocje i znajdujemy wewnętrzny spokój. Uczymy się, jak zapewnić sobie relaks ciała, który jest niezbędny dla naszego zdrowia i dobrostanu.